Ονειρα γλυκα...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

Το χρονικό ενός χωρισμού...
Μέρος 10ο και τελευταίο




... Οσα ήταν και τα χρόνια που έμεινα μαζί σου παντρεμένη ...
Μια ζωή που ίσως από την αρχή έδειχνε το άσχημο προσωπό της , αλλά εγώ , λόγω ίσως του νεαρού της ηλικίας μου , της απειρίας μου και διάφορων άλλων , να προσπαθούσα με επαγγελματικο μακιγιάζ να αλλάξω τα κακοφτιαγμένα χαρακτηριστικά της .. Μάταια όμως ...

Θεωρώ ότι δεν είναι ποτέ αργά να ξαναφτιάξεις την ζωή σου από την αρχή , όσο χρονών και αν είσαι .. Η ζωή είναι γλυκειά και τίποτα δεν σταματά τον ανθρώπινο νού να παλεύει κόντρα στις χαρές αλλά και στις λύπες που του προσφέρει....


Σταματάω εδώ την αφήγηση της προσωπικής μου ιστορίας , άσχετα αν τα γεγονότα συνεχίζουν να τρέχουν , και πιστέψε με , δεν έχουν αλλάξει σε ύφος πολύ από την μέχρι τώρα συμπεριφορά του πρώην .

Αλλά τώρα εγώ είμαι πιο δυνατή , στέκομαι στα πόδια μου και έχουν γίνει σπάνιες οι άσχημες σκέψεις των δύσκολων στιγμών που πέρασα .. Εχω ανθρώπους δίπλα μου που με αγαπάνε και μου δίνουν περισσότερα από όσα μου παίρνουν .. Που με σέβονται και με εκτιμούν για αυτό που είμαι , κάτι που το είχα ξεχάσει στην 10χρονη ψυχολογική κυρίως πίεση που έζησα ..

Το ότι προσπάθησα να μεταφέρω αυτά τα βιώματά μου σε αυτό εδώ το blog , με έκανε πιο δυνατή .. Λύγισα για λίγο , χάθηκα στις άσχημες αναμνήσεις , αλλά όχι , συνέχισα και έφτασα στο τέλος ..

Ευχαριστώ όλους όσους με διαβάσατε και μου εκφράσατε την αγάπη σας και την βοήθειά σας ..

Θα ήθελα να σας τραγουδήσω τους παρακάτω στίχους , έτσι γιατί νιώθω καλά , αλλά δεν ξέρω πως και αν γίνεται αυτό ...μεγαλοκοπέλα ασχολήθηκα με την τεχνολογία..
Και μην τρομάζετε ... έχω καλή φωνή ..τουλάχιστον έτσι μου λένε ..


«Ο Αλεξανδρινός, ο καθαρός ο ουρανός
στον έρωτα είναι σαν διαμάντι ανθεκτικό
κι όπως καθρεφτίζεται στη θάλασσα ζεστός
λες για σαλάμ, να κι ένας άξιος μισθός

Για-σαλάμ θα πει όσα χώρεσα
που τον δαίμονά μου συγχώρεσα
για όλα του τα πάθη τα άγρια
για-σαλάμ θα πει Αλεξάνδρεια»











*Γιάννη , σε ευχαριστώ που είσαι στην ζωή μου ...

8 σχόλια:

  • Τη Ιανουαρίου 26, 2007 2:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Despina είπε...

    Τώρα αν σου πω ότι χαίρομαι που υπάρχει στη ζωή σου ο Γιάννης;
    Να περνάς μόνο καλά από εδώ και πέρα!

     
  • Τη Ιανουαρίου 26, 2007 3:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Caesar είπε...

    Μετά την τρικυμία, έρχεται πάντοτε η γαλήνη !

     
  • Τη Ιανουαρίου 27, 2007 9:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    πραγματικά χαίρομαι για σένα
    :)
    με "βρήκα" σε πολλά απ τα ποστ του χρονικού ... όχι όμως σ αυτό
    φιλιά ...

     
  • Τη Ιανουαρίου 27, 2007 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger mario είπε...

    Φιλί σε σένα όνειρα, φιλί και στον Γιάννη που σε κάνει καλά:)))
    καλή ζωή να έχεις, όνειρα γλυκά:)

     
  • Τη Ιανουαρίου 28, 2007 9:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

    ..ξερεις..δεν ειναι ποτε αργα..να παρεις αγκαλια τον Γιαννη σου..κι απο δω και περα..τα ονειρα σου να ειναι μονο γλυκα..!!

     
  • Τη Ιανουαρίου 29, 2007 7:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    amo@ το πιστεύω ότι χαίρεσαι και σε ευχαριστώ πολύ !
    caesar@ αυτό είναι η μόνη αλήθεια!
    Αλκυόνη μου , εύχομαι σύντομα να με " βρείς" ΄και σε αυτό, δίπλα στην αγάπη ..
    Μαριώ , φιλιά πολλά και σε σένα και κάθε όνειρό σου , πραγματικότητα..
    Φεγγάρι@, σε ευχαριστώ από καρδιάς . .

     
  • Τη Ιανουαρίου 29, 2007 10:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger womanalone είπε...

    Βρηκα κομματια μου, κομματια της ζωης μου στα κειμενα σου.
    Ειναι πικρο αλλα μεσα απο τετοια μονοπατια βρισκουμε τους εαυτους μας και προχωραμε ειτε μαζι με ενα Γιαννη ειτε μονες.

    Να εισαι ευτυχισμενη κοντα στον Γιαννη και την κορουλα σου.

     
  • Τη Ιανουαρίου 30, 2007 7:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Ευχαριστώ πολύ Womanalone..
    Καλωςήρθες στα blogs..

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα