Ονειρα γλυκα...

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2006

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ..
ΜΕΡΟΣ 6ο





Πολλοί λένε ότι η Αθήνα μοιάζει με ένα τεράστιο κλουβί γεμάτο από ανθρώπους που πηγαινοέρχονται ανελέητα ..
Εγώ όμως αισθανόμουν το σπίτι μας σαν μεγάλη φυλακή , σαν καταδικασμένη που περνάει τα χρόνια της ποινής της μαζί με το παιδί της ...

Μετά από το τελευταίο τραγικό γεγονός , προσπάθησες να εξομολύνεις τα πράγματα . Μου έστελνες λουλούδια , μου ζητούσες συγγνώμη αρκετά συχνά όμως τίποτα δεν μπορούσε να αλλάξει αυτό που ένιωθα .. Αηδία , πίκρα , ταπείνωση .. Μια διαρκή αδικία στο στόμα ..

Ο θάνατος του πατέρα σου σταμάτησε κάθε μου κίνηση για διαφυγή ...
Εκανα μια τελευταία προσπάθεια να σταθώ δίπλα σου , γιατί έτσι είμαι η ηλίθια ..

Η κυρία του κυρίου έκλαιγε με μαύρο δάκρυ στην κηδεία και εκ των υστέρων κατάλαβα, μετά από αρκετούς μήνες βέβαια , γιατί κοιτούσες καλά γύρω- γύρω πρίν μου πιάσεις το χέρι για να ακολουθήσουμε τον νεκρό στην τελευταία του κατοικία ..


Το πένθος άρχισε να κοπάζει και εσύ ξαναγύριζες σιγά σιγά στον παλιό « καλό» εαυτό σου .. Φωνές , κλάματα , εγκατάλειψη ...
(Ξεχνάω να πώ , ότι όλα αυτά τα χρόνια που ζούσαμε μαζί , είχες φροντίσει τεχνιόντως να μου φορτώσεις τα περισσότερα δάνεια που είχαμε πάρει από κοινού για τις ανάγκες της οικογένειας ..)

Επρεπε κάτι να κάνω .. Πολλά λεφτά δεν είχα , το παιδί με είχε ανάγκη πολλές ώρες την ημέρα , η δουλειά μου ήταν απαιτητική .. Η μητέρα μου εκείνη την εποχή , έπασχε από κατάθλιψη (λόγω του ξαφνικού θανάτου του πατέρα μου ) και δεν ήθελα να την επιβαρύνω άλλο .Επρεπε όμως να δώσω μία λύση ..

Αποφάσισα να ζητήσω την βοήθεια ενός ιδιωτικού αστυνομικού ..
Ηθελα να ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με σένα και να ξεφύγω από τον κυκλώνα που με τύλιγε .
......

Ενας φίλος μου με βοήθησε να τα καταφέρω με τα σκοτεινά αυτά κυκλώματα που συνήθως προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τους δύστυχους που αφήνουν την τύχη τους απάνω τους ..

Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου ..
Ασυναίσθητα , όταν έμαθα το μέγεθος του εμπαιγμού σου , όρμησα επάνω σου και τα χέρια μου πονούσαν πολύ καιρό από τις ξυλιές που σου έδινα παντού , κεφάλι , πρόσωπο , μάγουλα ..
Το καλύτερο ήταν ότι δεν αντέδρασες καθόλου .....

6 σχόλια:

  • Τη Δεκεμβρίου 15, 2006 11:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger kira είπε...

    Ένα τεράστιο "γιατί" γενιέται μέσα μου. Γιατί οι άνθρωποι δεν είμαστε ειλικρινείς;Κουράγιο και θα ξανακάνεις όνειρα γλυκά...

     
  • Τη Δεκεμβρίου 15, 2006 1:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Σε ευχαριστώ kira ..
    Kάπως έτσι βγήκε και το όνομα του blog άλλωστε .. Εζησα μια σκληρή πραγματικότητα και έψαξα την ανακούφιση στα " όνειρα γλυκά" ..

     
  • Τη Δεκεμβρίου 15, 2006 3:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mario είπε...

    ήθελα να σου πω να μην τα σκέφτεσαι άλλο..
    ήθελα ειλικρινά να πω ότι τπτ καλό δεν θα βγει από το να τα βγάζεις στην επιφάνεια αλλά μετά θυμήθηκα...
    θέλεις απλά να τα ξορκίσεις.. έτσι δεν είναι?
    ένα βήμα κάθε φορά :))
    καλές γιορτές με υγεία.

     
  • Τη Δεκεμβρίου 16, 2006 8:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    σε διαβάζω κι ας μην αφήνω σχόλια,πάντα.
    Εδώ έκανες ένα πολύ καλό "βήμα"..
    καλή μέρα
    φιλιά :)

     
  • Τη Δεκεμβρίου 18, 2006 7:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Σας ευχαριστώ όλους ....
    Να ξέρετε όμως ότι τώρα μπορώ να γράψω για όλα αυτά , τώρα που έχουν κλείσει οι ανοικτές πληγές . Περιγράφω το μέγεθος και αντλώ θάρρος από το γεγονός ότι τώρα πιά , ναί , είναι παρελθόν..
    Σκέφτομαι όμως να συνεχίσω μετά τις γιορτές . Αρκετά σας "ψυχοπλάκωσα " ..
    Καλές γιορτές σε όλους ..

     
  • Τη Δεκεμβρίου 18, 2006 9:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    μπήκα να διαβάσω το 7 ..
    δεν μας ψυχοπλάκωσες...αλλά οκ μετά τις γιορτές..
    καλές γιορτές και σε σένα πολλές πολλές ευχές και φιλιά :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα