Ονειρα γλυκα...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2006

Αχου καρδούλα μου ..

Ωρα 9 παρά το πρωί.. Εχω το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου σε μεγάλη ένταση .. Ενα χαρτάκι που έχει παραπέσει πάνω στο πίσω ηχείο , ακολουθεί βγάζοντας μια μικρή φωνή τα bit της μουσικής ..

" Πες μου πως γίνεται να λες ακόμα πως μ' αγαπάς ,
και να σου δίνεται , να σε τυλίγει ,
αυτό το σώμα που δεν το πονάς ..."

Χαρά , δάκρυα , πάθος , λύπη , διαίσθηση ..Καμιά φορά νιώθω την ευτυχία μέσα από τους ρυθμούς των τραγουδιών.. Κλαίω, γελάω νιώθω δυνατή μαζί τους ..
Διαλέγω κομμάτια που πάνε στην φωνή μου για να βγάλω , μέσα στο αυτοκίνητο, όποια ένταση έχει μαζευτεί στον λαιμό και την καρδιά μου ..


" θα ανοίξω τα μάτια , θα απλώσεις τα χέρια
να 'ρθουν να φωλιάσουν
λευκά περιστέρια "


Αγαπάω πολύ ότι κάνω .. Ετσι μόνο λειτουργώ ..
Νιώθω , υπάρχω , ζω ..
Μάλλον αγαπάω και σένα πολύ ..

"Αχου Καρδούλα μου .."

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα