Ονειρα γλυκα...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Εγώ για μένα ...

Συνεχίζοντας και εγώ αυτό το παιχνιδάκι "πυραμίδα " ( σε ευχαριστώ Αmo) , γράφω λίγα πράγματα για μένα , αν και πίστευα ότι είχα " ξεβρακωθεί" αρκετά , γράφοντας την ιστορία του χωρισμού μου ...

1. Είμαι 38 χρονών , αρκετά δυναμική αλλά όταν με πιάνουν οι φοβίες μου ... ένα με το χώμα..

2. Δεν γουστάρω τους "δήθεν" και η ειλικρίνεια είναι για μένα το μεγαλύτερο αγαθό.

3. Μου αρέσει να " αρέσω" , φροντίζω τον εαυτό μου αρκετά και προσέχω πολύ το ντύσιμό μου.

4. Εχω μια αιώνια αγάπη , την κόρη μου .

5 . Πάντα έδινα και δεν έπαιρνα σχεδόν ποτέ ( μην είμαι και αχάριστη, τελευταία κάτι γίνεται !)


Τώρα όσο για τους πέντε .. δεν ξέρω αν τους έχουν προτείνει αλλά θα προσπαθήσω ..


x-ψιλικατζού
σκεψούλες
μαριώ
μαύρος γάτος
Νina C

7 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα