Ονειρα γλυκα...

Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

Καλημέρα Ζωή ..

Εχω πάρει μια φόρα τελευταία ...

Δεν ξέρω από που παίρνω την δύναμη αλλά κάνω πράγματα που τα τελευταία χίλια χρόνια τα είχα διαγράψει από το θόλο του εγκεφάλου μου ..

Η Μαρία , η οδοντίατρός μου , χάρηκε πολύ που με είδε , δεν βρήκε καμία διαφορά στην εμφάνισή μου από την τελευταία φορά που με είχε δεί ( 10-11 χρόνια θα σας γελάσω ) , δεν αντέδρα καθόλου στο θέμα " εξαγωγή " που έθεσε σαν θέμα συζήτησης και γενικά πέρασα μισή ώρα μαζί της με τις λιγότερες ταχυκαρδίες που έχω νιώσει στην ζωή μου πάνω στην επαγγελματική καρέκλα της ..

Πάει αυτό ..

Πρίν δύο βδομάδες πάλι , έστειλα ένα e-mail χωρίς να το σκεφτώ πολύ σε μια τηλεοπτική εκπομπή που αλλάζει σπίτια και ζωές .. Το πάραδοξο ήταν ότι μου απάντησαν το ίδιο απόγευμα , ήρθαν είδαν το σπίτι μου και μου είπαν να περιμένω να με ειδοποιήσουν ..

Εγώ στο φακό να γελάω-κλαίω με την νέα εμφάνιση της σπιτικής ζωής μου .. Τι όνειρα γλυκά μου λέτε και πράσινα άλογα .. Σαν παγωτό μεσ' το χειμώνα με σιρόπι φράουλας και τριμμένη σοκολάτα να χαιδεύει ζεστά όλες τις αισθήσεις μου ..


Εχει και συνέχεια ..

Κανόνισα να κάνω επιτέλους κάποιες ορμονικές εξετάσεις στην κόρη μου , χωρίς τις γνωστές μου φοβίες " παναγιά μου τι έχει το παιδί " , το πέταγμα του μυαλού μου στις πιο ακραίες καταστάσεις και άλλα πολλά που γεννάει το φοβισμένο κεφάλι μου .. (κατάλοιπα των καταστάσεων που πέρασα πρέπει να είναι αυτά γιατί παλιά δεν ήμουν τόσο φοβιτσιάρα)..


Με θαυμάζω ..


Υστερα από πολλά χρόνια νιώθω ότι "οργανώνω" την ζωή μου όπως την θέλω εγώ ..
Μικροί φόβοι βέβαια ξεπετάγονται μπροστά μου , χαζογελώντας και κοροϊδεύοντας κουνώντας μου επιδεικτικά τα χέρια τους ... Καταφέρνω να τους προσπερνώ , να τινάζω το καρέ μαλλί μου και να βλέπω led φωτάκια , μικρά και γαλάζια , να φωτίζουν τον δρόμο μου ..


Θέε μου λυτρώθηκα ..

Σε πέταξα από πάνω μου σαν να μην ήσουν ποτέ μέσα μου..
Και ζώ ξανά ..



Σημείωση : Χωρίς να ¨"μαρκάρω " βέβαια και τα 10 κιλά που έχασα τους τελευταίους 4 μήνες ..
Πάντως αμα τα βρείτε πουθενά , δεν θα θέλω πίσω !!!

12 σχόλια:

  • Τη Μαρτίου 06, 2007 10:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Despina είπε...

    Κι εγώ σε θαυμάζω. Για όλα όσα κατάφερες. Keep walking...

     
  • Τη Μαρτίου 06, 2007 10:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    μπράβο σου!!!

    η ζωή είναι μπροστά και συ το ξέρεις πια καλά αυτό!

    Υ.Γ. άντε και να σε δούμε και στο γυαλί! ;)

     
  • Τη Μαρτίου 06, 2007 11:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Amo σε ευχαριστώ .. φιλιά

    jojo να είσαι σίγουρη ότι αν τελικά κάνω γύρισμα θα το ανακοινώσω από το blog !!

     
  • Τη Μαρτίου 06, 2007 1:42 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    1. Μπράβο που πέταξες τις φοβίες σου
    2. Μπράβο για τα κιλά που "πέταξες" μακριά και μακρύτερα..να πάνε!
    3. Να μας πεις να σε δούμε στην TV να το χαρούμε..!

    Συνέχισε έτσι....και όλα καλα θα είναι πάντα !

     
  • Τη Μαρτίου 06, 2007 3:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    εγώ θέλω να μάθω το πώς τα κατάφερες όλα αυτά...
    τί άλλαξε;
    πάντως κάτι καλό είναι σίγουρα!!! χαίρομαι για σένα
    φιλιά :)

     
  • Τη Μαρτίου 07, 2007 10:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Αλκυόνη και γω το ψάχνω ... Δεν άλλαξε κάτι απλώς ένα πρωί αποφάσισα να παλέψω με ότι με ενοχλεί και με φοβίζει ...

    Σε φιλώ γλυκά ..

     
  • Τη Μαρτίου 07, 2007 10:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Τρελοφαντασμένη αν βγω στην TV ετοιμάσου για πολύ γέλιο !!!


    Καλημέρες ..

     
  • Τη Μαρτίου 07, 2007 7:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

    πολυ χαιρομαι για σενα..ετσι να εισαι παντα..τελικα η οπτικη γωνια ειναι το παν..

     
  • Τη Μαρτίου 08, 2007 9:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Φεγγάρι , σε ευχαριστώ πολύ ..
    Και σε σένα τα καλύτερα ...

     
  • Τη Μαρτίου 09, 2007 2:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mario είπε...

    "δεν πνίγεται αυτός που βυθίζεται..
    πνίγεται αυτός που μένει καιρό βυθισμένος":))
    χαίρομαι πολύ πολύ για σένα

    υγ. τα λόγια είναι του coehlo;)

     
  • Τη Μαρτίου 09, 2007 2:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Mario μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ..Και τώρα που βγήκαν και καλές οι εξετάσεις της μικρής μου με βλέπω με φτερά ... πουλί πετάμενο..

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους ..

     
  • Τη Μαρτίου 15, 2008 5:46 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ, KEEP WALKING! ΟΝΤΩΣ Η ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ!Ο ΤΙΤΛΟΣ "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ" ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΣΗΡΙΑΛ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΟ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα