Ονειρα γλυκα...

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007

Γλυκές ευχές ...








Αποφεύγω να γράψω αυτό τον καιρό .. Φοβάμαι πως εχω στερέψει ..
Το κενό μέσα μου είναι τόσο μεγάλο που νιώθω άδεια , δεν έχω κουράγιο να προσπαθήσω για τίποτα .. Οι λέξεις περνάνε από μπροστά μου και δεν καταφέρνω καν να τις δώ ..

Είναι και γιορτινές οι μέρες , τρέμω να χαλάσω την εικόνα τους ..
Το καλό είναι πως κάπου στο βάθος του μυαλού μου υπάρχει μια ελπίδα , ένα αίσθημα ότι όλα θα αλλάξουν άρδην ..

Δεν έχω κάποια σημάδια για να το πιστεύω , αλλά δεν ξέρω γιατί το περιμένω .. Η έκτη αίσθηση άλλωστε ήταν πάντα το φόρτε μου ..Εκεί που βυθίζομαι κάτι με φέρνει στο αφρό και πλέω με τα χέρια ανοικτά στα κύματα ..

Οπως χθες το βράδυ .. Παρέα με δύο ποτήρια λευκό κρασί και τραγούδια του Μάνου Λοίζου τραγουδησμένα από την Χαρούλα , μια τραγουδίστρια που από τα σχολικά μου χρόνια τρέχω από πίσω της ..
Αναμνήσεις και όνειρα των τελευταίων 25 χρόνων της ζωή μου γύρισαν πίσω , έτσι ξαφνικά ..
«Ολα σε θυμίζουν» τραγουδούσε εκείνη και εγώ θυμόμουν ένα πλοίο για Ρόδο το 1985 που και εγώ τραγουδούσα το ίδιο τραγούδι μαζί με την κομπανία του σχολείου για να διασκεδάσουν οι συμμαθητές μου στην σχολική εκδρομή μας .. Ηταν τότε που τα όνειρα για να ασχοληθώ με το τραγούδι ηταν ζωντανά και υποστηριζόμενα από τους φίλους και την παρέα μου ..
«Οταν βλέπετε να πίνω».. και τα δάκρυα ήταν ασυγκράτητα στις άκρες των ματιών μου , όρμούσαν στα μάγουλα και έφταναν διψασμένα στα χείλη μου.. "πληγωμένο αηδονάκι που του πήραν την φωνή"..
Που πήγαν 25 χρόνια , άραγε έκανα ένα βήμα μπροστά , πως θα κυλήσουν τα επόμενα ;...
Απορίες και ελπίδες , δάκρυα και ανεξάντλητα συναισθήματα ..


« Καημένη μανούλα , είσαι ευαισθητούλα» ..η φωνή της μικρής με έφερε στην πραγματικότητα ..

Γύρισα και είδα τα μάτια της ... Καστανά και φωτεινά με τεράστιες βλεφαρίδες ..

Το επίτευγμα της ζωή μου.. η κινητήριος δύναμη ..
Μεγάλη βουτιά αλλά ακόμα μεγαλύτερη η χαρά της ανάδυσης ..
Για σένα αντέχω μωρό μου , για σένα ...

Εύχομαι σε όλους κάθε γλυκό όνειρο σας να βρεί την θέση του στην χαρά των γιορτών και να δώσει ένα καινούργιο νόημα στον νέο χρόνο που έρχεται..

10 σχόλια:

  • Τη Δεκεμβρίου 20, 2007 12:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Despina είπε...

    Με συγκίνησες...
    Περνάω και μια φάση που και με ένα "καλημέρα" μπορώ να βάλω τα κλάματα...

     
  • Τη Δεκεμβρίου 20, 2007 1:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Amo , Μια ταύτιση οι δύο μας πάλι την έχουμε σε περιόδους δύσκολες ..

    Και για να σε κάνω να γελάσεις..

    Μήπως είσαι και εσύ Παρθένος με τον Κρόνο στο κεφάλι σου ..;;;;;;

     
  • Τη Δεκεμβρίου 22, 2007 7:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    απ τις πιό όμορφες ευχές
    δεν έχω άλλη καλύτερη να την ανταποδώσω
    την ίδια όιπόν και για σένα και για τη μικρούλα σου
    φιλιά και στις δυό σας

     
  • Τη Δεκεμβρίου 23, 2007 2:33 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Αυτές οι γιορτινές μέρες σε πολλούς φέρνουν και λίγη μελαγχολία…η έκτη αίσθηση δεν θα σε προδώσει θα δεις όλα θα γίνουν όπως τα επιθυμείς και σου αξίζουν.


    Να περάσεις όμορφα με την κορούλα σου και να έχεις υγεία και τύχη !

     
  • Τη Δεκεμβρίου 23, 2007 11:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Αλκυόνη μου τα καλύτερα σου εύχομαι για τις γιορτές αλλά και για πάντα ..

    φιλιά

    Τρελλοφαντασμένη μου μακάρι να ειναι όπως τα λες ..
    να είσαι ευτυχισμένη με την οικογένεια σου ..

     
  • Τη Δεκεμβρίου 24, 2007 11:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

    ευχομαι τα πιο ομορφα χριστουγεννα..ελλα σε μενα να δεις που σουχω ενα παραμυθακι..φιλιαα!!

     
  • Τη Δεκεμβρίου 27, 2007 11:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Despina είπε...

    Είμαι Ζυγός και κάτι πήρε το αφτί μου για τον Κρόνο που.... φεύγει λεέι και έρχονται τα καλύτερα.
    άντε να δουμε...

     
  • Τη Δεκεμβρίου 30, 2007 9:00 π.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

    εγω παλι παντα κανω ονειρα για την επομενη χρονια..τα καλυτερα να μας βρουν..φιλι γλυκια μου

     
  • Τη Ιανουαρίου 01, 2008 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Ευχομαι ο νεος χρόνος να είναι κοντά μας με το καλυτερο χαμογελό του . Φιλιά σε όλες ..
    Καλή χρονιά!!!

     
  • Τη Ιανουαρίου 03, 2008 10:16 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Τώρα πια, καλή πολύ καλή χρονιά.
    Σ'εσενα και στη μικρή σου.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα