Ονειρα γλυκα...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Be Happy...

Το ξέρεις ότι δεν θα σου χάλαγα χατήρι.. Εγώ , να ανοίξω τον υπολογιστή στις 11 το βράδυ για να μεταφέρω εικονίτσες ..

Αmo μου , αυτά είναι τα αγαπημένα μου αντικείμενα και χωρίς αυτά δεν θα μπορούσα να επιβιώσω στην ζούγκλα του γραφείου..
Καφές για τόνωση , τσιγάρο για λήθη και νεράκι για να σβήνω τον πόνο μου ..

Η κούπα βέβαια που είναι και η αγαπημένη μου , δίνει μια νότα χαράς στην συννεφιά μου ..
Μόνο που η Ελένη , συνάδελφος και φίλη , που μου την χάρισε πριν χρόνια , δεν είναι πιά στην ζωή .. Και ήταν γλυκειά και χαμογελαστή σαν την φάτσα της κούπας ..

Ολοι οι άνθρωποι έχουμε κάποια αντικείμενα που τα θεωρούμε απαραίτητα για να περνάμε καλά ..Το πολυτιμότερο όμως όλων είναι η ίδια η ζωή μας .. Συχνά το ξεχνάμε αλλα αυτό πάντα έτσι είναι ...

Καλώ όποιον θέλει και μπορεί να παίξει μαζί μας με αγαπημένα και ανεκτίμητα πράγματα που αγαπάει ..

Καληνύχτα σε όλους και όνειρα γλυκά ..

3 σχόλια:

  • Τη Οκτωβρίου 25, 2007 8:34 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καλημέρα...εγώ είχα πολύ ανήσυχο ύπνο λόγω του παιδιού που συνεχώς ξυπνούσε και έκλαιγε ζητούσε αγκαλία...όμορφα τα αγαπημένα σου αντικείμενα ειδικά η κούπα μου άρεσε είναι αισιόδοξη πολύ !

     
  • Τη Οκτωβρίου 25, 2007 10:08 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Το ίδιο σκηνικό υπάρχει και στο δικό μου γραφείο.Καφές, τσιγάρα, νερό.
    Με μελαγχόλησε το γεγονός με τη συνάδελφό σου.
    Με μελαγχόλησε και η συννεφιά σου.
    Ψάξε για μια ηλιαχτίδα, κάπου θα υπάρχει.Αυτο κάνω οταν έχω συννεφιές.
    Ευχαριστώ για τον κόπο σου.
    Φιλιά.

     
  • Τη Οκτωβρίου 25, 2007 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Τρελοφαντασμένη μου , έτσι είναι τα μωρούλια , θέλουν στοργή και αγάπη.. Σου εύχομαι καλή ξεκούραση και πολλές πολλές ώρες ύπνου..

    Amo , το ήξερα ότι θα σε στεναχωρούσα αλλά ..
    Οι ηλιακτίδες πάντων στα μάτια της κόρης μου νομίζω ότι είναι η καλύτερη πηγή ενέργειας ..

    Καλημέρα ...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα