Ονειρα γλυκα...

Παρασκευή, Ιουνίου 22, 2007

Μπορεί να έφτασα μέχρι τον Πρόεδρο της εταιρείας..
Μπορεί να τσακίστηκα ψυχολογικά και έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας ..
Μπορεί να έφτασα στα όρια μου...

Μπορεί ..
Πολλά μπορεί ..

Ομως ...

ΤΟΥΣ ΈΣΚΙΣΑ!!!

Βλέπεις νομίζανε ότι είμαι ακόμα το πληγωμένο πλάσμα που πέρναγε ένα άσχημο διαζύγιο , που δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια του γιατί η οικονομική και ψυχολογική βάση του κατέρρεε..

Ευτυχώς , ΖΩ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΩ..
Διεκδικώ ότι μου αξίζει..


Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το Φιόρο!!!




Θέε μου σε ευχαριστώ για κάθε νέα μέρα που ζω...

4 σχόλια:

  • Τη Ιουνίου 22, 2007 12:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Despina είπε...

    Μπράβο!
    Μήπως πρέπει να μας πεις τον τρόπο να τους "σκίσουμε" κι εμείς;

     
  • Τη Ιουνίου 22, 2007 12:43 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Χαίρομαι πολύ που το κατάφερες , πες μας κι εμας τον τρόπο , επίσης πες μας λεπτομέρειες πως ακριβώς τους τσάκισες να "φτιαχτούμε" που την ξέκανες την εξουσία

    Πολλά φιλιά

     
  • Τη Ιουνίου 22, 2007 1:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Κορίτσια δεν ξέρω τον τρόπο .. Ξέρω ότι ακολούθησα αυτό που μου έλεγε η καρδιά μου . Είπα απλά μόνο την αλήθεια ..Για μια σπάνια φορά ίσως ακούστηκε. Πολύ δυνατά όμως .. Εκωφαντικά ..

    Φιλιά πολλά ..

     
  • Τη Ιουνίου 27, 2007 2:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

    και πολυ καλα εκανες κ μπραβο σου..τελικα εχουμε δυναμη μεσα μας..πολυυυ δυναμη!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα