Ονειρα γλυκα...

Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007


Καλησπέρα...
Μου λείψατε αλλά δεν έχω πολύ χρόνο τελευταία ..
Εξετάσεις Ecdl, στεγαστικό δάνειο , Neoset , τα πλακάκια της αυλής , εξετάσεις θυροειδούς (καλά αποτελέσματα ) κλέβουν τον χρόνο μου και το μυαλό μου ..
Μου άρεσει να κάνω όνειρα , κυρίως ξύπνια και με τα μάτια κλειστά ..
Αυτό τον καιρό όμως βλέπω κάποια από αυτά να γίνονται αλήθεια .. Με τρόμαζει λίγο αυτό αλλά είναι και ότι θέλω περισσότερο στην ζωή μου ..
Θέλω να ζώ έντονα αυτή την στιγμή της ζωής μου που μια σκάλα για μένα έχει μόνο άνοδο ..
Χόρτασα κουτρουβάλα και πέσιμο ...
Και όπως είπε και η αγαπημένη μου Amo " ποιός ξέρει που περνάς καλά και χάθηκες " ..
Καλά περνάω και ας τρέχω πολύ ..
Ζω ..
Φιλιά , φιλιά , φιλιά ...














7 σχόλια:

  • Τη Μαΐου 10, 2007 2:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Despina είπε...

    Μα καλά το κατάλαβα.Περνούσες καλά κυρίως.
    Ευχάριστα τρεχάματα είχες.
    Χαίρομαι για την άνοδο στη σκάλα.
    Να πάνε όλα όπως τα ονειρεύεσαι.
    Φιλιά.

     
  • Τη Μαΐου 10, 2007 2:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger fish eye είπε...

    πολυ χαιρομαι για σενα..τετοια να γινονται παντα..μα παντα σου ευχομαι..φιλια..

     
  • Τη Μαΐου 11, 2007 8:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Κορίτσια καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές ..

    Amo , πιστεύω ότι εσύ πέρναγες καλύτερα !

    Φεγγαροαγγαλιασμένη , τα καλύτερα και σε σένα ..

     
  • Τη Μαΐου 11, 2007 9:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    να περνάς καλά κι ας μας λείπεις και λιγάκι
    φιλάκια :)

     
  • Τη Μαΐου 11, 2007 3:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Paranoia είπε...

    Ζήσε κούκλα μου ζήσε για σένα για τη ζωή, για όλα όσα αγαπάς και ζούμε κι εμείς μέσα απ' τα αισιόδοξα μηνύματά σου.

     
  • Τη Μαΐου 13, 2007 2:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Caesar είπε...

    Αν δεν "πέσεις" πώς θα μπορέσεις ν' ανέβεις ;)

     
  • Τη Μαΐου 14, 2007 8:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Αλκυόνη μου ..και μένα μου λείπετε..
    Paranoia..χαίρομαι πολύ αν το κάνω αυτό!!!
    Caesar..έχεις απόλυτο δίκαιο!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα