Ονειρα γλυκα...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

Το χρονικο μιας καταδιωξης...

Από τότε που θυμάμαι τον ευατό μου κάτι και κάποιος με «κυνηγάει»..Οι περισσότεροι , άντρες και γυναίκες, προσπάθησαν να με μειώσουν , να με κάνουν να νιώσω ότι δεν αξιζω τίποτα . Ιστορία πολύ παλιά που αρχίσει από τα μικρά μου χρόνια..

Ο δάσκαλος στην Πέμπτη και Εκτη δημοτικού μου έβαλε στο απολυτήριο 9 , γιατί τόλμησα να του πώ ότι πίστευα πως αξίζω το 10 !
« Δεν θα πάρεις 10» μου είπε «έτσι γιατί το κρίνω εγώ!»..Και άς ήταν ένας άξεστος του κερατά που έλεγε το αποχωρητήριο «αποχωρτήριο» και μου πήρε πολλά χρόνια να μάθω την σωστή λέξη, αφού πίστευα ότι για να το λέει έτσι αυτός που ήταν και δάσκαλος , έτσι θα είναι !!!

Φθάνοντας στο λύκειο ο μαθηματικός δεν απαντούσε στις απορίες μου , προφανώς έκανε «ιδιαίτερα» και εγώ δεν ήμουν πελάτισσά του , συνεχώς με μείωνε αλλά και δεν μπορούσε να μην μου βάλει μεγάλο βαθμό γιατί τα έλεγα και τα έγραφα..
Θυμάμαι ακόμα τι λύτρωση ένιωσα , όταν στα διαγωνίσματα του τέλους , του έδωσα λευκή κόλλα , μισό λεπτό αφού άρχισε η διαδικασία του διαγωνίσματος.

«Δεν θα γράψεις τίποτα ;» με ρώτησες..

«Οχι» απάντησα , και πιστεύω ότι η ματιά μου έκρυβε μεγάλη ικανοποίηση .. Το είδα στο άδειο από απορία βλέμμα του ..


Αργότερα , δουλεύοντας , μιάς και έχω αρχίσει από τα 17 μου , έχω συναντήσει κάθε καρυδιάς καρύδι ..Αλλος μου την έπεφτε , αλλος με ακολουθούσε με το αυτοκίνητο ανάβοντας τα alarm του αυτοκινήτου του , άλλος ασκούσε το διευθυντιλίκι του μόνο στο κεφάλι μου ( καλή ώρα σαν τούτους που έχω τώρα) και με έβαζε στον πάγο γιατί δεν του χαμογελούσα γλυκά το πρωί...

Από μερικούς ανθρώπους έχω νιώσει τόση κακία που μου είναι αδύνατον να εξηγήσω..
Από τον ίδιο μου τον άντρα την μεγαλύτερη , που με «έκοψε» τα πόδια και με άφησε να γλύφω τις πληγές ..


Σε αναζήτηση νέας δουλειάς λοιπόν , για να κερδίσω την αυτοεκτίμηση μου , να νιώσω ότι τόσο ECDL & EDP δεν θα πάνε χαμένα .. Οτι τόση εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων πρέπει να εκτονωθεί και να εκτιμηθεί....
Οτι τα μάτια μου , όσο ωραία(;) και να είναι , τις ώρες της δουλειάς είναι μόνο για να σορτάρουν βάσεις δεδομένων για εξαγωγή στατιστικών στοιχείων..

Μου αξίζει να μεγαλώνω το παιδί μου με σεβασμό και εκτίμηση από τους άλλους και να εργάζομαι βάσει των θεμιτών κριτηρίων ενός επαγγελματία....όχι από το πλήθος και το μέγεθος της «γυναικείας» μου «καλοσύνης» ..


Καλό Σαββατοκύριακο....

6 σχόλια:

  • Τη Οκτωβρίου 22, 2007 10:48 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Διακρίνω μια ηττοπάθεια;
    Επειδή υπήρξε διάστημα που μπήκα σ'αυτό το τριπάκι, σου λέω καλύτερα να αλλάξεις στάση και ως προς τον εαυτό σου και ως προς τους άλλους.
    Άλλωστε στις περισσότερες περιπτώσεις η συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντί μας είναι αυτή που εμείς τους επιτρέπουμε.
    Με λίγα λόγια εσύ βάζεις τα όρια.

    Καλή βδομάδα και φιλιά :)

     
  • Τη Οκτωβρίου 22, 2007 2:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Amo μου , τα όρια τα βάζεις όταν έχεις και το ανάλογο φόντο από πίσω..Οταν εξαρτούμαι από το μισθό μου για να ζήσω το παιδί μου , δεν με παίρνει και πολύ ..

    Φιλιά με αγάπη ...

     
  • Τη Οκτωβρίου 23, 2007 2:56 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Σαφώς δεν μιλάω για ακραιες συμπεριφορές που θα σου κοστίσουν τη θέση σου.
    Όμως το "αξίζω να μου φέρεσαι καλά" μπορούμε να το κάνουμε σαφές στους άλλους χωρίς πολλά λόγια.
    Το ξέρεις άλλωστε.

    Με την ευκαιρία να σου πω ότι έχεις πρόσκληση για παιχνιδάκι. αν μπορεις.
    Φιλιά.

     
  • Τη Οκτωβρίου 24, 2007 10:10 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Εν μέρει θα συμφωνήσω με την amo , κοίτα να τα βρεις με τον εαυτό σου , μερικές φορές μας τσακίζουν ορισμένοι και χαμηλώνει η αυτό-εκτίμησή μας…είσαι ικανή για πολλά περισσότερα και σου εύχομαι να κάνεις μία όμορφη νέα αρχή επαγγελματικά καλή επιτυχία και προσωπικά ακόμα καλύτερες μέρες να έρθουν.
    Να είσαι καλά εσύ και το παιδάκι σου!

     
  • Τη Οκτωβρίου 24, 2007 10:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Amo , αυτό το "αξίζω" και το δείχνω και το αποδεικνύω , αλλά ξέρεις νομίζω από αντρικό εγωισμό..
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση ..

    Τρελλοφαντασμένη , σε ευχαριστώ για τις ευχές ..
    Εχεις δίκαιο , μου πληγώνουν την αυτοεκτίμηση μου και ψάχνω νέες ευκαιρίες ..

    Φιλιά..

     
  • Τη Οκτωβρίου 25, 2007 7:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    εννοείται πως θα συμφωνήσω κι εγώ με την amo
    Τελεία και παύλα
    πρόσεξα πως ολοένα και πιο πολύ γράφεις εδώ κάτι που με χαροποίησε,και πως έχει εντελώς αλλάξει ο τρόπς γραφής σου κάτι που επίσης ευχάριστα μ εξέπληξε
    μόνο μια χάρη...
    ρύθμισέ το να φαίνονται πιο πολλά ποστ,δεν έμπαινα συχνά,επειδή δεν έγραφες και συχνά,με αποτέλεσμα τώρα να μπερδεύομαι
    Πάντως νομίζω πως κάτι άλλαξε σε σένα
    Κάτι τέτοιο διαισθάνομαι
    (Και δεν εννοώ το template)
    Κάτι προς το πολύ καλύτερο
    Μακάρι να χω δίκιο
    σε φιλώ
    καλή σου μέρα

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα