Ονειρα γλυκα...

Τρίτη, Οκτωβρίου 02, 2007

Εχασες το πέπλο σου ; Κρυώνεις ;

Δεν έβρισκα τόσο καιρό χρόνο να γράψω ..

Βλέπεις χορεύω ένα δύσκολο χορό ανάμεσα στην κτητικότητα του πρώην και το άγχος της μικρής ..

Εκείνος θεωρεί ότι μπορεί να ανακατεύεται στην ζωή μας και η μικρή , όπως είναι και το φυσικό για τα 14 χρόνια της .. τον ανέχεται, και φανερά απογοητευμένη μου δηλώνει « εγώ δεν ξαναπάω στον μπαμπά»...και το στοματάκι της είναι γεμάτο από έρπητες ...

Εκείνος δεν μπορεί να καταλάβει ότι το «πέπλο» που κάλυπτε τα ψυχολογικά του , τα οικονομικά του , τα σεξουαλικά του έχει γίνει χίλια κομμάτια ...Δεν υπάρχει πια οικογένεια γι’ αυτόν γιατί αυτός το διάλεξε ..

Και το «πέπλο» του (εγώ δηλάδή ) έχει γίνει σενίλ , καινούργιο και αχρησιμοποίητο αλλά καλύπτει τις ανάγκες τις δικές του και του παιδιού του...

Δεν μου συγχωρεί που είμαι καλά και θέλω να πάω και καλύτερα και ψάχνει τρόπους για να ελέγχει την ζωή μας ..

Θα κινηθώ νομικά , όχι για να αποκλείσω την επικοινωνία του παιδιού μαζί του (είναι άλλωστε κάτι που δεν θα το ήθελα ) , αλλά για δεί και με αποδείξεις ότι δεν είμαι πια το έρμαιό του και να πάψει να εισπράτει την χαρά του εγωισμού του από τα φοβισμένα μάτια της κόρης μου ...






« Θα πρέπει να αντιμετωπίσεις το ενήλικο παιδί σου .. σύντομα .. πόσο σε λυπάμαι ...»

10 σχόλια:

  • Τη Οκτωβρίου 02, 2007 2:45 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Σου εύχομαι δύναμη και κουράγιο σ΄αυτό το δρόμο που θα ξεκινήσεις και φυσικά καλή επιτυχία.

    Είναι ίσως καιρός να βγει ο κύριος εντελώς , ουσιαστικά και τυπικά απο τη ζωή σου.

    Και πάλι καλή επιτυχία

     
  • Τη Οκτωβρίου 02, 2007 2:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Εχεις δίκαιο trelofantasmeni .. Το ουσιαστικό είναι που με καίει, το τυπικό έχει (υποτίθεται) λυθεί..
    Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις συχνά..Φιλί..

     
  • Τη Οκτωβρίου 02, 2007 11:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    Να κανεις οτι ειναι καλυτερο για το παιδι πανω απ'ολα...
    Τις καλησπερες μου.

     
  • Τη Οκτωβρίου 03, 2007 7:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Πρέζα, νομίζω ότι όταν έχεις παιδιά έχεις και μια μπροσούρα .. Πέρα από τα δείγματα στις σελίδες της δεν πουλάς τίποτα άλλο..
    Καλημέρα από εμένα ,

     
  • Τη Οκτωβρίου 03, 2007 1:06 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ένα νιώθω ότι θέλω να σου πω.
    Πάνω απ'όλα το παιδί σου και την ψυχούλα του να προσέχεις (που δεν αμφιβάλλω ότι το κάνεις ).
    Είναι σε ευαίσθητη ηλικία.

    Να πάνε όλα καλά.

     
  • Τη Οκτωβρίου 03, 2007 1:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Δεσποινάκι μου για την ψυχούλα της παλεύω τόσο καιρό..Η δικαιοσύνη είναι η τελευταία μου ελπίδα , γιατί ο γόνιμος διάλογος μαζί του είναι όνειρο απατηλό..Είμαστε σε οριακό σημείο ... Εχουν συμβεί πράγματα που δεν ήθελα να δημοσιεύσω..Η εκείνος θα πάρει ψυχοφάρμακα ή εμείς ..
    Φιλιά..

     
  • Τη Οκτωβρίου 09, 2007 6:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alkyoni είπε...

    σκόπευα να σου πω γι αυτόν τον γόνιμο διάλογο....διάβασα όμως πως γράφεις ότι είναι κάτι ανέφικτο.οπότε ότι κι αν αποφασίσεις σκέψου το πολύ καλά με γνώμονα κυρίως τις επιθυμίες του παιδιού
    σε φιλώ κι εύχομαι όλα να πάνε καλά

     
  • Τη Οκτωβρίου 09, 2007 9:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Αλκύονη μου , δεν μπορείς να κάνεις διάλογο με έναν άνθρωπο που κοιμήζει την 14χρονη κόρη του στο ίδιο δωμάτιο με την 24χρονη φίλη του και τον ίδιο(τρικλινο) επί 8 ημέρες και αυτό το λέει διακοπές, δεν μπορείς να κάνεις διάλογο με ένα άνθρωπο που πιέζει ένα παιδί που έχει 19,7 να πάρει 20, δεν μπορείς να προτείνεις την 24χρονη φίλη σου που πάει Ανοικτό Πανεπιστήμιο να κάνεις φροντιστήριο στο ίδιο σου το παιδί μέσα στο σπίτι της μάνας του, δεν μπορείς , δεν μπορείς ..Φτύνεις μόνο και προσπαθείς να γλυτώσεις το παιδί σου από την λαίλαπα του "πατέρα"..
    Καλημέρα και φιλιά..

     
  • Τη Οκτωβρίου 11, 2007 4:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Paranoia είπε...

    Ξέρεις πιστεύω στο ένστικτο...κι εμείς οι γυναίκες το έχουμε, οπότε αυτό που εσύ πιστεύεις είναι και το πλέον σωστό.
    Απλά σε νοιώθω...

     
  • Τη Οκτωβρίου 12, 2007 10:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Paranoia, απλά.. μου κάνει καλό να μου το λες ..

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα