Ονειρα γλυκα...

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 23, 2005

Μπλοκ-γκαρίσματα...

Παρακολουθώ αρκετές μέρες τα δρώμενα σε τούτο εδώ τον χώρο , χωρίς να αφήνω κάποιο σχόλιο και να εκφράζω την άποψή μου αλλά με τόσα που διαβάζω νιώθω πιεσμένη και θα ήθελα να σας το πω... Δεν ξέρω ποιός και γιατί έχει το δικαίωμα να κρίνει τον άλλο για τον τρόπο που γράφει , που σκέπτεται , που ζεί ..Η πανδαισία λογικών , σκέψεων και τρόπου ζωής είναι χαρακτηριστικό της πραγματικότητας και ο καθένας βλέπει, κρίνει και αποφασίζει..
Ολοι αυτοί που μπαίνουν σε ένα μπλόκ και σχολιάζουν άσχημα και ξανά και ξανά θα μπορούσαν πολύ απλά να μην μπούν καθόλου ...
Εμένα μου αρέσει να διάβαζω Lili και θα το κάνω χωρίς να δίνω σημασία στα τρελλά σχόλια ..
Ισως να είμαι ασήμαντη και ασήμαντα αυτά που γράφω σε τούτο εδώ το χώρο αλλά αυτός είαναι και ο λόγος ύπαρξής του .. Για τον καθένα και για όλους ...

Χρόνια καλά ....

3 σχόλια:

  • Τη Δεκεμβρίου 24, 2005 10:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Rodia είπε...

    Καλές Γιορτές!:-)))
    (για την ώρα)

     
  • Τη Δεκεμβρίου 25, 2005 10:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lili είπε...

    Χρονια πολλα γλυκια μου ξεματιαστρα (δεν ξερω αν εσυ με εσωσες αλλα ο πονοκεφαλος εξαφανιστηκε-και το λιλι λειτουργει μια χαρα!)

     
  • Τη Δεκεμβρίου 30, 2005 2:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Rodia είπε...

    .

    Καλή χρονιά, με μπόλικη Χαρά!:-)

    Δε μποώ να εξηγήσω ένα πράγμα. Γιατί το ροζ χρώμα μου φτιάχνει τη διάθεση..???.. ενώ είναι ένα χρώμα που απεχθάνομαι να φορώ, να έχω πολύ απο αυτό γύρω μου, και όταν με ρωτήσει κανείς αν μου αρέσει απαντάω αυτοματα: ΠΑπαπαπαπα!
    Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου..

    (αυτό το εξηγεί η χρωματοθεραπεία, που λέει ότι το ροζ είναι το κατεξοχή αντικαταθλιπτικό χρώμα)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα